Алгарытм дзеянняў па прафілактыцы злачынстваў і правапарушэнняў сярод непаўналетніх
1. Знаёмства з дакументамі вучня.
2. Знаёмства з дзецьмi на медыцынскiм аглядзе перад пачаткам вучэбных заняткаў.
3. Правядзенне анкетавання сярод дзяцей і іх бацькоў.
4. Наведванне сям'і вучня на працягу першай чвэрці, складанне акта абследавання ЖБУ.
5. Складанне сацыяльнага пашпарта класа да 15 верасня.
6. Правядзенне тэматычных класных гадзін з абавязковымі інструктажамі (не радзей за адзін раз у два тыдні).
7. Правядзенне тэматычных бацькоўскіх сходаў (не радзей за адзін раз у чвэрць).
8. Штодзённы кантроль за наведвальнасцю вучня, штотыднёвая здача справаздачы аб наведвальнасці сацыяльнаму педагогу школы.
9. Штотыднёвы кантроль за паспяховасцю вучня (запаўненне дзённікаў не радзей за адзін раз на два тыдні), справаздачу аб паспяховасці вучняў завучу школы ў канцы чвэрці.
10. Дапамога бацькам ва ўладкаванні навучэнцаў у гурткі і секцыі (працяг 1 чвэрці).
11. Арганізацыя пазакласнай работы з навучэнцамі (не менш за адзін пазакл. мерапрыемствы ў месяц).
12. Удзел класнага калектыву ў агульнашкольных мерапрыемствах.
13. Арганізацыя дзяжурства па класе і па школе, правядзенне неабходнага інструктажу.
14. Дзеянні класнага кіраўніка ў сітуацыі:
Дзеянні класнага кіраўніка
1. Навучэнец сістэматычна прапускае заняткі без уважлівай прычыны.
1. Своечасова пісьмова інфармаваць бацькоў аб пропусках.
2.Наведаць сям'ю дома. Скласці акт абследавання ЖБУ.
3.Выклік бацькоў у школу для гутаркі. Адзначыць у часопісе выхаваўчай працы.
4.Калі пропускі працягваюцца, даць нам. дырэктару па ВР дакладную запіску, характарыстыку і акт абследавання ЖБУ.
2. Навучэнец парушае правілы паводзін у школе.
1.Правесці гутарку з навучэнцам.
2. Запатрабаваць тлумачальную цыдулку.
3.Калі парушэнні працягваюцца, запрасіць для гутаркі бацькоў дзіцяці.
4.Наведаць сям'ю дома са складаннем акта абследавання ЖБУ.
5.Калі паводзіны вучня не выпраўляюцца, прадаставіць дакладную запіску нам. дырэктару па ВР.
3. Навучэнец нанёс траўму вучню школы.
1. Аказаць першую медыцынскую дапамогу пацярпеламу.
2.Высветліць прычыну сваркі.
3. Запатрабаваць тлумачальныя цыдулкі ад удзельнікаў інцыдэнту.
4.Прадаставіць у школьную камісію па прафілактыцы правапарушэнняў дакладную запіску аб які здарыўся.
5. Запрасіць на паседжанне камісіі бацькоў вінаватага і пацярпелага.
4. Навучэнец мае нездавальняючыя адзнакі па прадметах школьнай праграмы.
1. Своечасова выстаўляць бягучыя адзнакі ў дзённік навучэнца.
2.Патрабаваць ад навучэнца подпісы бацькоў у дзённіках.
3.Запрашаць бацькоў у школу для размовы з настаўнікамі-прадметнікамі.
4.Калі паспяховасць не паляпшаецца, наведаць сям'ю дома з мэтай абследавання ЖБУ навучэнца.
5. Кантраляваць наведванне навучэнцам кансультатыўных гадзін па прадметах.
6.Калі паспяховасць працягвае зніжацца, прадаставіць дакладную запіску намесніку дырэктара.
Дадатак 2
Алгарытм сумеснай дзейнасці намеснікаў дырэктара ОУ і кл. кіраўніка па прафілактыцы безнагляднасці і правапарушэнняў непаўналетніх
1. Улік наведвальнасці.
Штодзённы ўлік наведвальнасці. Штотыднёвая справаздача з лічбамі, прозвішчамі з указаннем прычын, і прынятых школай мер (гутарка, званок, педсавет, улік). Штомесячная справаздача па ўтоеным адсеве на адміністрацыйнай радзе і ў НМЦ.
2. Улік паспяховасці :
· азнаёміць педагагічны калектыў з вынікамі паспяховасці вучняў за мінулы навучальны год;
· сумесна са старшынямі МА распрацаваць методыку індывідуальнай працы з адстаючымі дзецьмі;
· на першай інфармацыйнай нарадзе з настаўнікамі школы правесці інструктаж па працы з адстаючымі дзецьмі;
· даць рэкамендацыі класнаму кіраўніку па рабоце з бацькамі "цяжкіх" дзяцей;
· правесці індывідуальныя гутаркі з бацькамі непаспяваючых дзяцей;
· правесці малыя педагагічныя парады па праблемах паспяховасці;
· арганізаваць навучання па індывідуальным плане вучняў, якія адчуваюць цяжкасці ў навучанні;
3. Арганізацыя вольнага часу.
Прыцягваць дзяцей, схільных да правапарушэнняў да заняткаў у гуртках, секцыях, клубах школы і мікрараёна.
4. Сумесная праца з ОДН.
· своечасовае інфармаваць інспектара аб усіх выпадках супрацьпраўных паводзін вучня, аб праблемных сем'ях.
· штомесяц атрымліваць інфармацыю аб правапарушэннях у раёне.
· праводзіць сумесныя мерапрыемствы з ОДН ( згодна з графікам).
· накіроўваць прадстаўніка школы на пасяджэнні КСН.
5.Сумесная работа з камісіі па прафілактыцы правапарушэнняў навучэнцаў.
6. Сумесная праца з інспектарам Муніцыпальнай акругі па сацыяльнай рабоце.
7.Арганізацыя і кантроль дзяжурства па школе.
8.Праца з "цяжкімі дзецьмі"
-звяраць спісы навучэнцаў, якія знаходзяцца на ўліку ў ОДН і на ўнутры школьным уліку;
- выяўляць дзяцей з праблемных сем'яў, праводзіць абследаванне бытавых.
умоў;
- збіраць і даводзіць да ведама педагагічнага калектыву інфармацыю аб правапарушэннях за летні перыяд;
- рыхтаваць справаздачы на адміністрацыйныя парады аб стане правапарушэнняў сярод непаўналетніх у школе і сістэме ўнутры школьнай бяспекі
-праводзіць прафарыентацыйную працу з дзецьмі і бацькамі
- праводзіць працу па працаўладкаванні выпускнікоў
- праводзіць круглыя сталы з бацькамі.
- праводзіць сустрэчы з інспектарам ІСН, інфармаваць яго аб шматдзетных, "цяжкіх" навучэнцаў школы, іх працаўладкаванні і аздараўленчым летнім адпачынку.
- праводзіць рэйды па праверцы няшчасных сем'яў і месцах крымінальнай канцэнтрацыі непаўналетніх
9. Сумесная праца з сацыяльным педагогам і псіхолагам.
разгарнуць » / « згарнуць